In my heart there'll always be a place for you for all my life

Jösses! Bestämde mig för att gå ut och gå en runda innan. Väl ute provade jag att springa lite, och det var såå skönt! Det är första gången sedan ryggskottet i september som jag har sprungit. Har skyllit på ryggen säkert en månad för länge, men faktum är att min rygg är jävligt lurig. Ena dagen bra, andra skit!
Anyway, min kondition är inte den bästa, men det var skönt att känna att jag fortfarande har hjärta och lungor som spritter av liv varenda gång man tar på sig löpskorna :D



17.45 ska jag vara på jobbet, det är dags för personalmöte igen.
Jag står i valet och kvalet om jag ska ta en dusch innan eller ej. Jag tycker det är skönt att INTE duscha direkt efter ett träningspass - Är jag skum? - Antagligen.


Vill boka resa snart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0