Söndagkväll

Min spotify-lista spelar just nu Gavin Greenaway - Now we are free ♥

Det är söndagkväll, jag har precis varit ute och joggat en runda, detta efter att ha pluggat massor av CAD-säkerhet, tryckt i mej en och en halv hemmagjord hamburgare med ananas och salsasås! Imorgon är det dags att åka till Växjö igen, bara tur och retur. Ni anar inte va nöjd jag är med mitt beslut att flytta hem igen, det finns ingenting som går uppemot att ha en familj + en hund + en pojkvän som finns i närheten när man sliter som ett djur för att varje dag komma ett litet steg närmare drömmen om en karriär som ingenjör.

Sov över hos Pia förra veckan, hennes yngsta dotter Molly gav mej en kärleksförklaring. Molly springer in till pappa och säger godnatt, sedan springer hon in till mej och ger mej en kram, samtidigt som hon utbrister: "Godnatt Minnie, jag älskar dej mest i hela världen".. Fem år och redan en liten hjärtekrossare. Usch, jag trodde inte att jag gillade barn - Jag får nog ångra mej nu^^




Nu ska jag packa ner böckerna och sedan ta ett varmt bad :)
Godnatt hela världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0