Är det dags igen?

"Hej hej, va roligt att jag kunde komma!"
Johan tycker att jag har uppdaterat min FB väldigt ofta på sistone. Han tyckte det var roligare att läsa min blogg när den var "aktiv". Jag gör ett försök att blogga lite tror jag, vem vet, jag kanske tycker det är roligt igen :)


Idag har jag pluggat, pluggat och, ja just det, PLUGGAT! Det gick relativt bra. Sakta, men bra. Blir bara så frustrerad när jag till synes gör allting rätt men ändå säger facit att jag gjort fel. Det har varit massor med tryckfel i hela kursen - So how am I to know om jag gjort fel eller ej?!
Anyway, jag mår bättre nu - Halsen gör inte lika ont längre och ögonen klibbar inte alls längre. (Typ) Efter att jag och pappat stressat upp till stengrepen med hans jävla åbäke till bil så skruvade JK och jag sönder bordet och packade ner en kartong med prydnadsgrejer.
Vi konstaterade att vårt nya hus kommer bli trångt som en brandmansröv. Men jag tror nog det kommer bli mysigt iallfall :)




BTW! Vilken bonnjävel vi köpt huset av! Alltså: JK och jag asar bort de hemska garderoberna för att se om vårt matsalsbord överhuvudtaget får plats, och när vi flyttat garderoberna - gissa vad vi finner där? Spindel: Check, Gammal larv: Check. OCH en ofärdig jävla vägg! Haha, alltså shit dom har bara struntat i att tapetsera klart en halv vägg och skitit i golvlisten! Otroligt.

Nu har jag ont i ryggen av att sitta på denna skitstolen. Smell u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0