I don't wanna miss a thing

Guuuud va härligt romantiskt bögig jag känner mig nu! Aerosmith kan få även den mest stenhårda brud att gråta och önska att jorden inte kommer gå under 2012, utan att den istället kommer finnas i miljarder år till och att jag iallfall i sextio av dessa år kommer få vara med Johan.
Förutom massa ytliga saker som skor, tentor, jobb och liknande så finns det inget jag önskar mera än att jag alltid kommer få vara med honom. Jag vill så gärna att vi ska ha ett liv ihop, att livet på något underligt vis är så fantastiskt att mitt öde ÄR sammanflätat med Johans. Jag är alltid så rädd att han bara är någon som vandrar samma väg som jag för en tid, och sedan hittar en annan stig. Men jag vill så gärna att han fortsätter tillsammans med mig - helst för alltid ♥



"When you're strong you can stand on your own, But those words grow distant as I look at your face. No, I don't wanna go it alone - I never thought I'd lay my heart on the line But everything about you is tellin' me this time It's forever"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0