Läggdags!

Nu ska jag sova :) Är dags att jobba lite imorgon, blir bara fyra dagars jobb p.g.a. tentan på onsdag (IIIIIK!!), men det gör inte så mycket - alltid blir det någon tusenlapp. Tänkte äta lunch i form av quinoa blandat med purjo, räkor, paprika, sparris och lufttorkad skinka.
*Om nom nom*
Har inte gjort så mycket mer idag, pausade från pluggandet, sedan har jag och Johan flyttat lite tavlor och krimskrams till huset, mumsat björnbär och traskat runt i "våran" skog. Vi har tafsat mycket på varandra och jag har tittat på honom så mycket som möjligt idag. Kanske om jag tittar extra mycket så kommer jag inte sakna honom lika mycket när jag blundar, men bara kanske.


(Min hårdrockare och Jag)

Every moment I spend with you is a moment I treasure ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

du sa att du skulle blogga och nu har du övergett det igen :P suck

2010-09-17 @ 15:59:36
URL: http://vonkii.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0