Åh så skönt

Var ute och sprang nyss. Det var så skönt, även om det är väldigt jobbigt att springa när det ligger snö på marken. Fötterna belastas olika, man trampar snett och snubblar hela tiden. Det var iallfall skönt, och om man räknar med rygg och tricepsövningarna jag gjorde efteråt så har jag haft en hel timmes härligt motionspass^^
Detta ska jag verkligen fortsätta med, tre dagar i veckan. Måndag, onsdag och fredag!

Jag längtar nog lite till våren nu.. Det snöar utanför, vilket iofs är härligt men jag vill ha det lite varmare och ljusare - Iallafall häruppe i Växjö, här blir jag deprimerad så fort.



Resan är bokad nu, gud va mysigt det ska bli! Jag och Johan i bulgarien på sunny beach, fyrstjärnigt hotell och frukostbuffé ingår varje morgon^^ Shoppingen i bulgarien ska vara billig och bra, det finns mycket mat, fina stränder, våran Pool är enorm och det finns möjlighet till både massage och pankakor på stranden! Åh va jag längtar, dock ska jag ha en hel sommar först, eftersom resan till Sunny Beach inte går av stapeln förrän den 29.e augusti.
Men ändå - Ååh va mysigt det ska bli :D





















Nu ska jag äta en frökuse med ost, och sedan skall jag unna mej tio min i solariet så att jag är brun och fin när jag åker till Willys för att handla sedan^^

Johan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0