Blixtvisit!

Nu är jag i växjö en snabbis. Har som sagt tenta imorgon, så jag anlände nyss till en tom och tyst lägenhet.
Sitter och synar alla mina mail och annat trams jag håller på med på internet.. Sedan ska jag koka en kopp te och köra en sista plugg timme eller två, sedan må det bära eller brista^^
Det får ju gå som det går, det jag kan det kan jag ju och det jag inte kan kommer jag inte få några poäng på :P
..Oavsett hur det går så ska det bli skönt att slippa tänka på tentan ett tag. Jag åker hem till blekinge igen imorgon efter tentan. Har inga lektioner förräns den 18.e men jag har så sjuuukt mycket att göra i maskinteknik och jag pluggar lika bra i hemmets lugna vrå, om inte bättre!

Som sagt, en kopp te och sedan slutspurten på pluggandet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0