Det gick urdåligt

Tentan gick inte alls bra, och som den lipsill jag är så sitter jag här kämpar mot tårarna. När det går såhär efter en tenta så känner jag mej alltid lika värdelös.. Varför varför varför kan inte jag klara det på första försöket? "Plugga mer" säger den obotlige optimisten, ja det begriper väl jag med! Men ingen annan som kuggar tycks bli så manodepressiv som jag. Jag önskar att jag inte vore en sån besvikelse som människa, och jag undrar varför ingen märker hur mycket jag vill klara det!!

Min pappa sa visserligen, som svar på mitt uttalande "Om man bedömde på viljestyrka hade jag fan fått VG i varena kurs", Pappa; "Hade man bedömt på vilja så hade du inte behövt tenta Minnie"

.. Men ändå sitter jag här, efter ännu en misslyckad tenta och önskar att jag vore så bra som jag vill vara
och att jag slapp känna mej så ledsen varje gång!



Nogdeppat!! Nu ska jag hem till Pia. Hon är snäll hon :)

Kommentarer
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Haha, vad skönt att höra :) då slipper jag gå runt här hemma och oroa mig för att jag är ensam om att prata högt med mig själv, haha.

2010-01-11 @ 13:25:24
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0