HA!

Fan va duktig jag är. Har ju gett mig fan på att jag ska sitta minst en timme om dagen med vektorgeometrin. Trodde löftet skulle brytas idag, men icke! Jag satt typ två timmar på biblan efter Analysen. På tal om Analysen, fy faaan vilket sär vi har till räknelärare. Nej usch det var elakt, men vilken tönt då. Han stammade, sa; "typ" 14 gånger i samma mening, och hävdade att man fick gå på känsla när Laura frågade hur han visste att (x-1)^2 är en U formad kurva? Nu efter att ha läst i boken vet vi plötsligt att svaret är att alla x^2-kurovor ser ut så, och att man inte alls "går på känslan". Jävla stolle, nä vet ni vad. På torsdag går jag till Sigrids räknegrupp istället. Hon vet vad hon snackar om, och om hon inte gör det så försöker hon iallfall inte låtsas som om hon kan.

Nu ska jag börja med maten, och sedan sminka mej, klä mej och leta upp min pälsmössa. Ska jobba på puben ikväll, och vårt nya festgäng "tisdags-klubben" har anordnat After-ski night, varpå alla arbetande ikväll ska vara utstyrda i mössa och termobraller eller liknande.



FoodTajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0