Ingen bra dag..

Usch, detta har inte varit någon särskilt bra dag.. Jag har inte känt mej särskilt tjock, och inte särskilt mycket har gått helt fel - men ändå känner jag mig allmänt deppig och ledsen.

Först och främst begrep jag ingenting på lektionen, sedan så har jag inte pluggat någonting själv idag. Jag åt sushi till lunch, det var dumt - dels för att det kostar pengar och dels för att jag släppte på min självdisciplin. Sedan när jag sprang så gick det inte särskilt bra. Det var jättekallt och jag hade för lite kläder på mig, vilket i sin tur gav mig jätteont i benhinnorna. Efter det så åt jag en ostmacka som gjorde mig illamående. Sedan så gick jag och Laura till ICA, och det var fortfarande skitkallt. Vi bestämde oss för att vi ville bli ekonomiskt oberoende och pratade om allt vi skulle göra för pengarna = Vi köpte en Joker-lott och skrev i egna nummer. Hoppas vi vinner nu, men så deppig som jag är så kommer dom snarare ringa och kräva pengar av oss för att vi satsade på fel nummer. Jag har en hemsk finne på hakan och imorgon ska vi skriva arbete hela dagen och jag vill bara hem!




In my heart I can still hear a beat for every time you kiss me
And when we're apart, I know how much you miss me
I can feel your love for me in your heart.

In your eyes, I can still see the look of the one who really loves me
The one who wouldn't put anything else in the world above me
I can still see love for me in your eyes, I still see the love ♥

Kommentarer
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

HAHA godevärd ja just det ja, det där låtsastatueringarna runt halsen och armen, herregud. Ja, nej. Vi får hoppas att det dröjer ett tag innan den stilen kommer tillbaka i modet igen :D

2010-01-26 @ 07:39:47
URL: http://malinm.se
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Åh hoppas det bli bättre!

2010-01-26 @ 07:53:48
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Maja

Ibland får man ha sånna där skitdagar, bara hoppas att de går över snabbt och smärtfritt.

2010-01-26 @ 08:44:10
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: kuddas

Vad du var finklädd idag honey

;)

Postat av: kuddas

det e ju fan med, ska vi behöva åka upp till jävle



http://www.getawayrock.se/festival/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0