Ooh Sicken hora!

Har man en gång förbrukat ett förtroende så är det förbrukat. Han är en fitta och kommer antaligen så förbli. Jag har inget agg mot honom personligen och avskyr inte honom på något vis, jag känner inget behov av att hata honom och skrika elaka saker eller föstöra hans liv ;) men jag har heller inte ut någonting av att prata med honom. Det som irriterar mej är att såna människor vägrar släppa det och bara acceptera att inte alla människor kommer överrens och att alla människor faktiskt inte vill vara din vän. Blockera mej och kalla mig barnslig, men du har bara dig själv att skylla.


Man behandlar inte mig hursomhelst



Den enda man, som inte är av mitt eget kött och blod, som spelar någon som helst roll för mig är Johan. Godnatt Älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0