Sådärja!

Då har man varit ute och sprungit igen. Det gick bra, men jag sprang inte riktigt lika mycket som jag brukar, var så trött efter jobbet igår så jag tog det ganska lugnt. Ville inte trötta ut mej fullständigt. Men jag sprang ändå så svetten lackade och endorfinerna rusade runt i kroppen. Väl hemma tränade jag armarna och ryggen också, min rygg blir allt starkare - Det märkte jag idag, skulle göra min ryggövningar, en av övningarna som vi kan kalla "bryggan" brukar alltid vara så jobbig för ryggen att jag får kramp. Men inte idag, det gick jättebra och jag orkade hålla ställning riktigt länge^^


Nu är det städning som står på schemat, överväger att gå till biblioteket och plugga lite sedan också - det går liksom bättre därinne eftersom man inte blir frestad att sätta sig vid datorn, städa, eller något annat mindre viktigt. Ja vi får se.. Nu ska jag iallfall ännu en gång påpeka hur mycket jag saknar Johan, jag vill bara hem just nu och önskar att han kunde få komma hit och röva hem mig ♥





I can see you with me when I'm older, all my lonely nights are finally over. You took the weight of the world off my shoulders, the world just goes away..


Oh, when you kiss me


I know you miss me, and when you're with me the world just goes away
The way you hold me, the way you show me that you adore me. Oh, when you kiss me


You are the one, I think I'm in love. Life has begun


I can see the two of us together, I know I'm gonna be with you forever
Love couldn't be any better ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0