Shiiieet!

Alltså hjälp vad mycket det finns att lära sig inom J.A.A.M.
För er som inte vet är det står J.A.A.M. för "Jävligt Abstrakt Algebraisk Matematik". Dessutom är litteraturen konstig med massa fel i facit och för att inte tala om alla stavfel! Nu har jag iallafall googlat fram vad Associativa-, Distributiva- resp. Kommutativa lagen innebär. Hur fan skulle jag veta det innan liksom? Står ingenting om det i boken och hey, jag fick fan bara G i matte A,B,C och D ^^

Imorgon smäller det iallafall, och jag tycker faktiskt att jag har varit ganska duktig i den här kursen :) Dock skulle jag nog börjat plugga meddetsamma jag kom hem på jullovet. Men vafan? VEM sitter och pluggar dagen innan julafton? Nej just det! Jag började plugga nyårsveckan - Alltså, jag har pluggat inför denna tentan i ungefär två veckor. Hade jag haft en vecka till så hade jag nog kunnat få godkänt - Men nu är jag ganska skeptisk..
Det känns okej, men "okej" är inte just, okej, på ett universitet. På gymnasiet räckte ett "okej" fan till VG. Nu är kraven så höga att "okej" kaaanske kan ge dej en 2.a i betyg :P

Anyway, vi får se hur det går imorgon. Jag har inget självförtroende så var beredd på allt.
Go Minnie, GO GO, go Minnie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0