Springtur

Fyfan va trött jag var imorse. Jag jobbade till tre, så var inte i säng förrän halv fyra. Gick upp kvart i nio för att gå på ett introduktionsmöte, tackolov att det inte var någon lång föreläsning! Introduktionen i Logistik var okej, jag tror det blir betydligt roligare än den där hemska Analysen :) På tal om Analysen så råkade jag klicka i "utlämningsställe" i Blekinge istället. Så jag har ändå ingen bok imorgon. Dumhuvud. Vilket iofs är skönt för då kan jag räkna vektor och titta igenom morgondagens föreläsning istället..

Fick tillbaka del två av mina teoriuppg i Maskinteknik också, 47/50 = 5:a :D Fan va bra jag är! Eller hur? ^^
Nu är det iallfall dags för en springtur, tre dagar i veckan var det ju, dessutom håller ryggen på att ta livet av mej idag - så det ska bli skönt att komma ut och skaka den rak igen.



Jag saknar Johan något alldeles förfärligt idag, jag vill bara hem och somna jämte honom, och spela röven av honom i Bonde-spelet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0